Od ponedeljeka, 31. julija 2017 dalje, bo v ZD Idrija odprta ”Info točka”, v kateri boste uporabnice in uporabniki storitev dobili pomoč in informacije glede naročanja preko e-napotnice.
Poleg e-recepta od aprila tudi e-naročanje
Slovenija je ena prvih držav, ki na nacionalni ravni v zdravstveni sistem uvaja enotno informacijsko rešitev. Gre za uvedbo sodobnih informacijskih rešitev v poslovanje slovenskega zdravstvenega sistema ter povezavo lokalnih informacijskih sistemov v funkcionalen nacionalni zdravstveni informacijski sistem. Pred časom je bil tako uveden e-recept, s katerim bolniki zdravila v lekarnah dobijo samo s kartico obveznega zavarovanja in ne potrebujejo več papirnatega recepta. Danes je že več kot 85 odstotkov vseh receptov elektronskih. Aprila letos pa je e-napotnica postala polno veljaven dokument, na podlagi katere se je mogoče naročiti na storitve pri zdravnikih specialistih, in sicer tam, kjer si izberete sami.
Imate težave pri e-naročanju? Obiščite našo ”Info točko”
Tudi v ZD Idrija opažamo, da imate pacienti pri uporabi e-napotnice težave, zato smo se odločili, da pristopimo k vzpostavitvi »Info točke«. Od ponedeljka, 31. julija dalje lahko v »Info točki« ZD Idrija z e-napotnico s pomočjo naših sodelavk uredite termine za zdravstvene storitve, na katere vas je napotil vaš zdravnik. Za izvedbo naročanja uporabniki in uporabnice storitve potrebujete številko e-napotnice in številko kartice zdravstvenega zavarovanja. Oba podatka sta poleg ostalih zapisana na potrdilu o izdani napotnici, zato je najbolje, da potrdilo prinesete s seboj.
Info točka vam bo na voljo od ponedeljka do petka
V »Info točki« bomo na voljo v pritličju ZD Idrija, v prostoru poleg informatorke, in sicer:
vsak ponedeljek in sredo popoldne, med 14. in 20. uro;
vsak torek, četrtek in petek dopoldne, med 7. in 13. uro;
Lahko se oglasite osebno, ali nas v času delovanja ”Info točke” pokličete, na telefonsko številko: 051 399 777.