Spoštovani uporabniki in uporabnice storitev ZD Idrija in ZP Cerkno.

V ZD Idrija tudi letos izvajamo anketiranje uporabnikov naših storitev, anketiranje bo v ambulantah vaših izbranih zdravnikov in zobozdravnikov oziroma v drugih medicinskih službah ZD Idrija potekalo od ponedeljka, 05. novembra do vključno petka, 16. novembra.

Sodelujete in prispevajte k izboljšanju storitev

Zdravstveni dom Idrija je javni zavod, ki mu je v skladu z zakonskimi in drugimi določili zaupano poslanstvo izvajanja storitev za širok krog uporabnikov. Zaposleni si želimo vsem uporabnikom v okviru materialnih danosti zagotoviti najvišjo mogočo kakovost zdravstvenega varstva na primarni ravni in izboljšati naše storitve, pri tem pa nam je pomembno tudi vaše mnenje.

V želji po kontinuiranem izboljševanju izvajanja storitev vas vabimo k sodelovanju v anketi o zadovoljstvu.

Anketa o zadovoljstvu uporabnikov poteka od 05. –  16. novembra

Merjenje zadovoljstva naših uporabnikov je eden od kazalnikov kakovosti in je zato z vidika zagotavljanja kakovosti pomembno tako za naše nadaljnje delo kot tudi za vas – naše uporabnike. Zato vas vabimo, da odgovorite na vprašanja v anketnem vprašalniku, ki ga boste prejeli ob obisku vaših izbranih zdravnikov, zobozdravnikov ali ob opravljanju drugih storitev v medicinskih službah ZD Idrija in ZP Cerkno, v času med 5. in 16. novembrom 2018.

Za vaše sodelovanje se vam vnaprej najlepše zahvaljujemo.

KategorijaSplošna obvestila

2018 © - ZD Idrija | Pravno obvestilo | Piškotki | Kolofon

Nujna medicinska pomoč:    (05) 37 34 212 ali 112

Dostopnost