Lansko leto smo konec julija v ZD Idrija odprli ”Info točko”, v kateri lahko uporabnice in uporabniki storitev dobite pomoč in informacije glede naročanja preko e-napotnice.
Info točka dobro obiskana
Info točka je bila v vsem tem času zelo dobro obiskana, kar pomeni, da imate uporabniki z naročanjem preko e-napotnice težave, zato jih skušamo skupaj rešiti na najhitrejši možni način. Zato smo se odločili, da “Info točka”, sicer v zmanjšanem obsegu, ostane tudi v nadaljevanju letošnjega leta.
Storitve v “Info točki” so vam na voljo ob torkih in četrtkih dopoldne.
Imate težave pri e-naročanju? Obiščite našo ”Info točko”
V»Info točki« ZD Idrija z e-napotnico s pomočjo naše sodelavke uredite termine za zdravstvene storitve, na katere vas je napotil vaš zdravnik. Za izvedbo naročanja uporabniki in uporabnice storitve potrebujete številko e-napotnice in številko kartice zdravstvenega zavarovanja. Oba podatka sta poleg ostalih zapisana na potrdilu o izdani napotnici, zato je najbolje, da potrdilo prinesete s seboj.
Info točka vam je na voljo 2-krat tedensko
V »Info točki« smo vam na voljo v pritličju ZD Idrija, v prostoru poleg informatorke, vsak torek in četrtek dopoldne, med 7. in 13. uro.
Lahko se oglasite osebno, ali nas v času delovanja ”Info točke” pokličete, na telefonsko številko: 051 399 777.